2011. október 30., vasárnap

Karácsonyfadíszek

Filccel nagyon jó dolgozni, mert nem foszlik. A szabásminták  képszerkesztővel vagy körző illetve vonalzó segítségével  könnyen megszerkeszthetők.
Elkészítéséhez még varrógép sem kell.
Kivágtam a mintát kétszer filcből, az egyiket teljes egészében,  a másikból pedig egy belső kört is kivágtam. A karácsonyi mintás anyagból nagyobbat kell vágni, mint a belső kör, mert különben kicsúszik az anyag. Ezt bevarrtam. A szatén szalagot is bevarrtam úgy, hogy a külső oldalon ne látszódjon. Egymásra tettem a két mintát és a széleit pelenka öltéssel dolgoztam el, közben pedig kitömtem vatelinnel.

Hatszögek:

Körök:

Téglalap és szív:
Gyönggyel díszitve:
 Mézi és fagyöngy: Ezek széleit már varrógéppel varrtam el.
Készítettem még az előzőeknél kisebb szélforgókat  is,  ezek csak 11x11 cm-es kockából készültek.
Egyszerű kis fákat is varrtam. A fa törzse egy kis filc darab.

Szabásminták:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése